Archiwum - 8 lipca 2004

*** Komentarze (7)
08. lipca 2004 22:16:00
linkologia.pl spis.pl

To ponownie ja:P:))) aa nudze się a tu zawsze mogę coś skrobnąć:))) no dobrze ale na temat na temat:))) no to co robimy z tym szablone??? Jaki chcecie :

1. muzyczny

2. mroczny

3. manga

4.ludzie

5.jakiś inny (własne propozycje)

Ja osobiście stawiam na 4:))) a wy??

Yours faithfully FaFiTi:)))) Oł jeaaaaa;]]]]

blogowicze : :

Wiecie co?? ...hmmm Komentarze (1)
08. lipca 2004 21:57:00
linkologia.pl spis.pl

Ten szablon mi sie w gole nie podoba... myślałam (moj błąd) że jest fajny, ale to że trzeba tak nisko schodzić zeby zobaczyć menu jest denerwujące! muzimy to zmienić... Kto się tego podejmie? chociaż na jakiś czas... a póżniej damy inny szablon który wygra w konkorsie zaproponowanym przez Admina! Oki?? to kto??

 Wasza Kochana i zawsze oddana ;) hihi Madziunia => LiFeSuCkS 

blogowicze : :

paulineczka_14 hejaheeej Komentarze (0)
08. lipca 2004 21:53:00
linkologia.pl spis.pl

To ja paulineczka_14 witam witam... Ale mi się podoba ten pomysł... szkoda, że ja na to nie wpadłam... Może jeszcze tu kiedyś wpadnę i coś skrobnę jeśli wolno. Ale mi było trudno się tutaj dostać. Ja próbuję się zalogować a tu... mi pisze,że nie ma takiego użytkownika. Aż mnie żyła zczęła brać. No ale pomyślałam sobie "a co mi tam" i wpychałam się na chama :):):) Zapomniało mi się... jak to było z tym pisaniem notek przez smsa? Qrcze nie pamiętam a jak będę na koloniach to może trzeba będzie coś napisać u siebie... ehhhh...

Dobra nie będę się rozpisywać bo inni pewnie też chcą ;) pozdro 4 all!!!!!!!!!!!

blogowicze : :

Mam pytanie na śniadanie:-) Komentarze (0)
08. lipca 2004 21:49:00
linkologia.pl spis.pl

Czy może mi ktos dać adresy fajnych stronek z szablonami z Linkin Park, bo ten co mam już z deka mi sie znudził:P Potrzebuję małej zmiany i APELUJĘ: Ludzie, którzy wiecie co dla człowieka znaczy ukochany zespół ześlijcie mi jakieś adreski!!! Z dołu dziękuję :D

 

monterka

blogowicze : :

*** Komentarze (0)
08. lipca 2004 21:45:00
linkologia.pl spis.pl

Jednak jest coś co mi się nie podoba w tym blogu :)) taaa... a jednak;) ja to się zawsze do czegoś doczepie.. no ale dobra mniejsza o to;]]] no więc nie podoba mi się tempo w jakim dodaje się notki no chociaz ma to i swoje dobre strony bo w koncu o to chodzi twórcy tego bloga no ale np. ja dodałam 2 minuty temu notke a już ktoś mnie wyprzedził i na 99% nikt już sie nie zajmie moją notką lecz tą  świerzszą... no tak ja właśnie kogoś też wyścignełam:PP ale skoro na tym to polega:)) no to jak narazie dobrze nam idzie:))))

Tymczasem:*** Wasza 4ever FaFiTi:)))

blogowicze : :

Strona główna


Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2829301234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930311